Måndag 4/5-09

Mådag, Fan, de närmar sig. Onsdag är det bal som jag har sagt tidigare. Martin kom upp igår och då var det slappa och så var vi ute hos pappa och käkade middag. Grillat blev det och gott var det! =) Det blev även att kolla hockey... Sverige äger ju, bara de vill... visserligen mötte de ju ett bajslag =P   men men... =)

Det bidde frissan idag... =)   De blev så sjukt nice... Färgat blev de, jag och Martin färgade samma färg. Mer säger jag inte, det får ni se på bilder  ; )  

Senare idag så bär det in till Götet och så ska jag och Becka ta en soldusch. Det blir en intressant och välbehövlig upplevelse ( Hebbe, kommentera inte de =P ). Vi skall även till systemet och köpa lite godsaker ; ) Det blir lite dricka på skolan idag. Nice nice de =) Vi ska upp dit ikväll. Det är skitskönt, Martin har ju körkort så vi har ju den vita faran hela veckan. Det känns bra. 

Saknar Jan dock. Han skulle varit här och stöttat mig, fast ifs, de klarar Martin faktiskt bra det med. Han finns där när man behöver honom och det är bra nu när det är så JÄVLA stressigt rent ut sagt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0