Vissa människor...

...ÄR SÅ JÄVLA FALSKA!!!

 

Jag hatar människor som bara håller på och dampar. Dampar pga en skitsak. En skit sak som den personen gör upp till världens sak. Världens jävla grej som inte ens behöver tjatas om. Jävla idiot. Människor går fan inte att lita på... Jag vill ha en hund att jobba med, att kunna lita på i vått och tort. Att kunna ha något att göra på dagarna utan att behöva dampa på alla människor... Alla människor som man kan anmäla för att de beter sig som svin. Svin som man inte kan lita på. Jävla idiot-människor!!

 

Varför ska allt gå åt helvete, varför ska man vara så jävla dum att man litar på en massa jävla falska svin som bara förstör ens liv. Förstöra ett liv kan vara jätte lätt tydligen, ett liv kan gå åt helvete SÅÅÅ lätt. Fuck you säger jag bara. Fuck you!!

 

ALDRIG att jag ska lita på en människa igen, du har förstört all min tillit på mänskligheten!

Jag hatar dig, du kommer råka så jävla illa ut!   Du kommer hamna i helvetet... Nej föresten, du är redan i helvetet ska du veta. Du kommer få ett helvete, fattar du det?   Du kommer inte kunna leva ett normalt liv för du kommer tänka på detta så mycket. Du kommer tänka på hur mycket du har sårat mig och hur mycket du har svikit mig. Trodde jag kunde lita på dig men de kan man ju tydligen inte. Jävla fitta, det är vad du är, en ren fitta, kärring och idiot. Fan ta dig!

 


Imorgon blir det ner, tillbaka "hem" till Skåne och älskling... Ska ta tåget med Bebbi Becka-Pecka och vi kommer ha så kul på tåget... kanske inte kommer dampa så som sist, men de kanske e bäst om vi inte gör de... tror att de som åkte "med oss" då hade damp på oss, eller mest mig, efter 5 minuter =P HAHA!! Men jag hade kul iaf och det är det som räknas =D

 

På lördag blir det inflyttningsfest hos Fidde, det ska li trevligt. Kul att träffa en massa nytt folk, som man lär göra då.

Skriver mer imorgon eller några dagar efter det. Kommer ha med mig min dator till Matin så jag kommer nog vara inna på nätet lite oftare då. 

 

Puss puss på er alla... Hundar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0