Sjuk... =(

Nu har man varit sjuk i lite mer än en vecka och jag håller på att bli bättre och bättre. Skönt det.
Kom ner till trelleborg 14/5. Skönt att komma ner igen faktiskt. Trivs här. Nu har jag varit här i 8 dagar och jag trivs, men visst, tro mig, jag längtar hem också...!
I onsdags ringde min tele och jag hade fått jobb =D   I Malmö! Det var nog meningen att jag skulle åka ner när jag gjorde det. Det var skönt att jag var här nere så jag kunde jobba direkt =)

Midsommar: Rebecka kom ner i Onsdags och skulle fira midsommar här. Vi skulle ut till Emma och vara ett gäng där ute, äta lite, dricka, och ha allmänt trevligt. Det slutade med att alla va typ skitfulla när jag och martin åkte hem vid 11 =)  Men kul som FAN hade vi under kvällen iaf!!

nu ligger Martin i sängen och vi har på Ranja Rövardotter i bakgrunden. skit mysigt. Martin var på Arbetsintervju idag och han va nöjd, vilket är roligt.
Jag ska till jobbet sen. Börjar 16.45 och slutar 21.00. Tar bussen mot Malmö 15.45 så är jag inne 16.30... så det blir perfekt =)

Trevliga människor och bra lokaler, vilket gör att man trivs jätte bra där =).

Hoppas på att flytta snart. Kommer sakna alla och Allt där hemma, men jag vill flytta på mig också. Orkar inte med GBG just nu men jag kommer GARANTERAT flytta tillbaka dit sen.

Nu ska jag lägga mig och mysa med Prinsen. Skriver mer en annan dag =) 

Puss och haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0