Man känner sig ENORMT uppskattad!

Jag blir så JÄVLA trött. Jag och martin är ensamna hemma nu när hans föräldrar är bortresta i London. Ni tror inte jag ställer upp frivilligt att väcka Martin på morgonen när han vet att han inte vaknar av sin klocka, JO SJÄLVKLART hjälper jag honom att vakna. Jag vet, ligger inte jag och putter på honom så somnnar han om, vilket han gjorde 2 gånger idag. Vad fan får man tillbaka då... " JAAAA EMMA, jag är ingen jävla raket ". Jaha, tack för den lixom. Jag ställer upp att väcka dig, riskerar att inte kunna somna om för att väcka dig. Och då får man den tackar tillbaka... Gillar de, NOOOOT!

Jag är ju inte avundsjuk på Lis och Anders... Jag vill också vara i LONDON =O Fan va mysigt. Jag har aldrig varit där och jag vill det mer än gärna.

Jobbet går sådär. Det är inget man kommer vara på i eviheter, men det är en inkomst för tillfället iaf. Det känns bra för det. Söker nya jobb dock, ett på ett hunddagis herromdagen... men har inte fått något svar, men det vill jag ha =S =)
Annars händer dock inte så mycket i mitt liv. Jag ska hem i 2 dagar nästa vecka. Ska bli skönt att få komma hem och hälsa på alla där hemma också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0