v.29

Älsklingen kom upp söndagen v. 28. Det var väldigt mys... tror jag är för kär nästan... Att vara utan honom i 2 dagar tär på än nått så jävulskt...
Planeringen för vecka 29:

1. Ut med båten
2. Ullared
3. Hälsa på Farmor och farfar
4. Hälsa på familjen Holmberg i Odensjö
5. Åka till Ed
6. Hälsa på Elisabeth och gänget
7. Grilla med Becka-Pecka

Vi fick gjort allt utom att vara ute med båten... Vi kommer väl aldrig få göra de för var vi än åker så har vi med oss det dåliga vädret... De e nästan alltid så iaf.

Det var enormt kul att träfa Elisabeth och dom =).
En lika glad Ella hoppade upp på än och så fick men träffa Ulla och Morgan. De va ju bara såååå söta. =)
Vi fick även passa Morgan en dag för att E skulle träffa Kaiser och Amalia. De va mys att ha Morgan och Matin hemma på samma gång... Helt klart mina två favoritpojkar =)

När vi var i ullared så blev det shoppa ( som alltid där =P ) Det blev iaf saker som vi hade planerat att köpa och det spårade inte alls ur. Skönt de =)
Vi köpte båda mest bruksvaror och sådant som man alltid behöver. Köpte lite saker till naglarna, en sax och lite filar mm. Lite smink och sådant med. Martin köpte en t-shirt, mys-byxor och underkläder... de gjorde jag med dock... men ändå =P
Vi köpte böcker med. Em bok om pastarätter, en om potatisrätter, en grillbok (resept på go grillning mm), och en "allt om öl" bok som Martin ville ha =P

Ute hos Millan och dom var det mysigt, synd baraa tt man inte kunde stanna längre. Vi fick middag och efterrätt (Tårta). Till Millan och dom kom vi efter att ha varit hos farmor och farfar. Det var skönt att hälsa på dom då man vet att det alltid är lugnt puckar där nere. Det är skönt att veta att det är lugn och ro tillskillnad från hos Fam. Holmberg där det alltid är full fart.
Hos Millan och dom var alla förutom Linda hemma. Vi käkade middg och då var även kusin Andreas där. När han åkte så åkte jag, Bangt och matin för att hämta mjölk. När vi kom hem så var...han..... aja, han som är pilot där och hälsade på. Efter ett tag kom även kompisar till familjen. De skulle vara med och fika mm. Så vi var 9 pers som fikade. Som sagt, ALLTID full rulle =P

När vi kom hem så skulle vi ju först till Ed. Alltid lika trevligt att åka dit och hälsa på. Han var lika glad som vanligt och nu har han börjat med Handtatueringar. Det var lite intressant... Han gör som på gammalt sätt, gör tatueringarna för hand. Jävligt tufft faktiskt =)

Senare samma kväll så åkte vi till Becka för att grilla. När vi kom dit så hade jag redan bett henne att starta grillen, det var ju bara det att det var tur att vi kom för hon kan inte sånt... =P   hon hade på tok för lite kol till en början =P Skit kul =P
Vi åt och hade de jätte mys, sen åkte YATZY:t fram och efter de en kortlek. De va jätte mys att bara slappa och spela lite =)   Sedan när vi skulle hem så körde vi samtidigt Becka till Kungälv för hon skulle ut med Bror-Daniel, bror-Niklas och Daniels kvinna =P

Söndag v.29 firade vi mig, färgade mitt hår och hade de mys. Av mormor och morfar fick jag en peng och ett jätte sött linne. Av Mamma och dom fick jag en IFK-rullbag och så fick jag nya hörlurar till telefonen =D   De va NICE de =)

Igår var jag inne på gamla jobbet och hämtade mitt anställningsbevis. Kändes väldigt skönt att ha det kapitlet avslutat.

Idag var jag första dagen på mitt nya jobb. Väldigt trevligt. Snyggt, roliga människor, trevlig "personal", trevliga lokaler mm. Vi får väl se hur det gåt imorgondå jag antagligen skall börja sälja =)

Återkommer. Puss hej!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0