Hej Alla!

Nu är jag anställd och jag trivs som fisken i havet. Nu skall man bara leverera och sälja med. Jätte trevliga människor som man har att göra med, vi har skit kul. Jag har jätte roligt med de kunder man pratar med, så trevliga, ( till 98% ) så skämtsamma, och så öppna till de man vill erbjuda.
Vi får se hur det går i veckan som kommer. För hoppningsvis kommer de gå bättre och jag kommer sälja. Har varit nära nu i veckan, men det kommer nog det med, det hoppas jag innerligt iaf. Nää, jag vet att jhag kommer sälja. Man ska bara komma på hur man ska förhålla sig till kunden och hur man ska förhålla sig till jobbet man gör, så att säga.


Är på sådant JÄVLA partyhumör... men såklart kan jag inte festa på en lördag ( I Malmö ). Det är mest 20 på nattklubbarna och då kommer jag ju såklart inte in... bajs på malmö! Där är GBG Bättre, de har iaf några ställen där även 18 och 19-åringar kommer in. De e ju fan att man fyller en sådan PATETISK ålder där det inte händer ett skit. Det kändes faktiskt som att det var 100 årsedan som jag fyllde 18. Med andra ord har detta året gått SKIT LÅNGSAMT... =(

Martin är inne i Malmö och festar med ett par kompisar. De e ju kul för honom... Skulle egentligen ut med jobbet idag, men som sagt, kommer inte in någonstans... så de får väl bli på fredag eller nått... Får väl se... Fast fan, denna fredagen går ju inte... Då kommer Älskling ner till Danmark... Becka Pecka =D

Sitter just nu och tittar på 102 Dalmatiner. Finns inte ett skit att titta på annars... Usch, de e ju sådär kul.. =(
Men men, vet inte vad jag ska skriva mer.

Jaja, vill ni veta något om mitt liv så tveka inte att messa eller ringa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0