Förlåt.

Förlåt, det va verklilgen inte meningen... Vi hade så kul och så gick allt så JÄVLA snett för att jag är så in i helvete dum. Hur korkad får man egentligen vara... Känner att man kan ju inte bli så mer korkad än såhär =(. Förlåt!!

Förlåt för att jag ringde mamma då, ville inte väcka er, ville inte komma in mitt i natten när jag inte visste om ni visste något om det som jag orsakat. Ville bara vara snäll och så lägger ni skit på Matrin, inte 100% ok... De e jag som ska ha den skiten...



Har du verkligen släppt allt i ditt liv? Har du verkligen gjort dig av med allt gammalt? Har du kunnat släppa ditt förflutna? Har du verkligen gjort det som du har sagt till mig? Släppt ditt förflutna, tror inte på de... tyvärr?
Det kommer väl bevisas tids nog, men jag tror inte på det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0