7/7-09

Vägen ner till Trelleborg gick bra sist... =)
Vi hade as kul på vägen ner. Allt var KATASTROF!!! =P  

1. Bussen var sen till Becka, hon trodde hon skulle missa tåget till malmö från GBG.
2. Tåget var sent in till GBG.
3. Eftersom tåget var sent in till GBG så var det 18 minuter sent i KBA.
4. AC:n var sönder på den vagnen som Becka satt på, den var tom så därför satt vi kvar där... Men det var AS VARMT.
5. En "bekant" till Becka kommer på tåget i Varberg med en kompis... De va säkert både höga och fylla, men vi hade ett gott skratt åt dom och vi fick vatten.
6. På vägen ner så stog vi still mitt ute i ingenstans för att vi skulle vänta på ett mötande tåg. SÅKLART, där stod vi i 15 min typ.
7. Båstad: Där sa konduktören att spårat var så varmt av solen så vi kunde inte köra fortare än 30 km i timmen i typ 20 minuter.
8. Åter igen möte med ett annat tåg. Stod still i 10 min.
9. Jag och Becka frös så vi gick i i den varma vagnen ett tag och samtidigt så stannade vi vid en hålplats innan Lund, då var det en kille som tog våra platser TROTS att vi hade våra saker där... ILLA =O
10. Tillslut var vi framme i Malmö. 55, JA 55, minuter sena. FAN VA ILLA.  Älskling var inne och mötte oss! =D
11. Martin behövde tanka, men den statoil som han skulle tanka på, fanns inte kvar... HAHA, illa! =P

Det var våran resa till Malmö... Är alltid något kul som händer när vi är tillsammans, jag och min sessa =D <3


Dagarna gick bra här nere, vi var mycket ute i solen och JAG har badat i HAVET =O   Hör på fan =P
Vi var även på den BÄSTA spelningen ever som ABH hade. Så sjukt bra spelning. Tyvärr var det JÄVLIGT varmt, men fan va duktiga de var.
Vi skulle även på inflyttningsfest på Lördagen, men det bidde inte så då jag fick åka hem. Det som fick mig att åka hem var det värsta känslan jag någon sin känt. Jag vill aldrig vara med om det igen, tyvärr måste jag det, men inte på detta sättet igen. Nu vet vi vad som utlöste detta, men det var ändå förjävligt och nu måste man tänka på det. Han hade hjärtstopp och det var fan på HÅRET att han inte skulle levt idag. Vi i familjen har mamma att tacka för det. Hon reagerade fort och lugnt vilket var en jävla tur.
När vi kom hem så var det stabilt och sådär, men man viste ju inte, det var 24 kritiska timmar och det var väldigt jobbigt.
I Söndags var vi nere och hälsade på i Varberg och det är läskigt att man ibland inte kan känna igen en person som man känt i hela sitt liv.
Nu är allt bra dock. Han är pigg och det betyder allt att jag känner igen honom. Om allt går som planerat så ska han få åka hem imorgon vilket känns väldigt bra och positivt.


Igår kom vi ner till Hålan igen och det känns delvis bra att vara tillbaka. Jag vill ha mitt eget och om man har tur så har man de snart, vilket jag hoppas SÅÅÅÅ mycket på! =)
Hoppas på ett jobb snart också... Vill ha ett riktigt jobb NU!! Söker som fan men antingen så får man inget svar eller så är det ett nej. Att gå i ovisshet är det värsta, när man inte får något svar, när arbetsgivarna skiter i det. Fan säger jag!

Nu sitter jag hemma hos Martin. Han har jobbat hela dagen med att bygga scen på sommarrocken och jag har väntat på honom, mindre kul =(
Imorgon ska han repa i Lund och jags ka med. Vilket är lite roligare än att sitta själv hemma. Spelningen på Torsdag kommer bli GRYM  =)

Snart träffa Carro en stund, ska bara in i duschen =)
Ska dra mig! =)   

Puss puss =) 

Kommentarer
Postat av: Maulin

55 min är ingenting. Pröva TVÅ FUCKING TIMMAR så skaru få se på frustration! =P

2009-07-08 @ 20:06:48
URL: http://mycherryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0