okej...

Kände att jag fick jätte bra svar på de förra inlägget... Kul att man får kommentarer men jag fick ju inte som förklarade de roliga med den... men men =P

Nya historier:

Det var en svart pudel som jagade två vita kaniner. När de hade sprungit och jagat varandra en stund så var det en vit pudel som blandade sig i jakten. Då stannade plötsligt kaninerna och så vände de sig snabbt om och så sa den ena: Nu får vi fan lägga på en rem för nu har han tagit av sig kavajen!

Jag vet en kille, han e lite av en affärsman, så han åkte ner till Köpenhamn. Där tog han inte på ett hotell. Han tog de lugnt på rummet, läste en bok osv. Plötsligt så knackar de på dörren och in kommer det en väldigt vacker dam. Han tittar ju aldeles undrande, detta hade han ju inte räknat med, han kkönde ju inte henne. Hon börjar klä av sig och lägger sig i sängen. Han var ju inte dummare än att han klädde av sig, la sig bredvid henne och.......... =P
De hade jätte trevligt hela natten och sedan så klädde hon på sig och gick och sa Hej hej! Samtidigt som hon gick så gick han ner och checkade ut. När han skulle betala så räckte kassören över ett kuvert med 2000 :-. Han blev ju minst sagt förvånad, men han tänkte, Man får ju inte vara dum, Så han tog kuveret, tackade och tog emot och så åkte han hem.
När han kom hem så träffade han en av sina vänner och sa, DU, du anar inte vilken grej...! Jag var i Köpenhemn, in kommer en brud och när jag checkade ut så fick jag 2000 :-.
VA, sa den andra, kastade sig på telefonen och beställde flyg till Köpenhamn. Han tog in på samma hotell, begärde att få samma rum och så gick han och la sig jätte tidigt. Så låg han där och väntade när det plötsligt knackade på dörren. In kommer en snygg brud, river av sig kläderna, gick och la sig i sängen. Han satte igång direkt för han visste ju vad det handlade om. Hela natten hade de det trevligt och på morgonen gick hon, han givk ner och sa:
Hej, nu ska jag åka hem. Kassören tittade i sin bok, lämnade över ett kuvert där det låg 500 :- i. Killen tittade på kassören och så sa han: Jag vill ju inte vara fräck va men, min kompis var här igår och han fick 2000 :- när han åkte.
Kassören tittade på manen och sa: Jaja, men du vet, det var ju eurovitionssändning... ( Fattar inte =S )

Asså, när man flyger och det är en fluga i flygplanet. Om flugan landar på t.ex min axel, då måste ju flygplanet bli tyngre...Men hur e de när den flyger i Cabinen? Där har man något att fundera på...

Jag hörde talas om en kille som åkte till New York.
När han gick där på stan så gick han in på en bar, för han blev törstig, så han bestälde in en Whiskey.
Bartendern beklagade sig och sa att den sorten som han ville ha var slut så han skulle gå och hämta en ny på lagret. Medans killen satt och väntade så lyssnade han på den blinde pianisten som satt och spelade i hörnet.
Plötsligt så öppnas tapeten, mitt på ena långväggen. Alltså, mitt på väggen, de fanns ingen dörr eller något utan bara i tapeten. Ut ur denna tapeten kommer en FRUKTANSVÄRT stor gorilla. Killen han tittade på gorillan, gorillan tittade sig omkring i baren och såg att det bara fanns en kund, vilket var denna killen. Gorillan gick då fram till honom, tog upp de lilla glaset med jordnötter, kastade ut alla jordnötterna, satte ner glaset på baren och pinkade glaset fullt.
Killen blev ju lite stressad, gorillan vände sig om, gick tillbaka till tapeten och gick tillbaka in i väggen.
Strax efteråt så kom bartendern ut varpå killen tittar på bartendern och säger:
Du! Du, vet du vad som hände när du var borta? Det kom ut en stor gorilla, rakt fram, tömde ut alla jordnötterna och pinka i glaset.
Så tittade bartendern på killen och säger: Men du e ju full ju. Du har ju fått för mycket att dricka, du har ju redan fått att dricka.
Nej, de e gorilla-kiss säger killen.
Sure att de e, Drick nu upp och packa dig härifrån, säger bartendern.
Killen satt där och tänkte, håller jag på att bli galen? Det kom ju ut en gorilla ur tapeten...Pianisten, tänkte killen, Han måste ju ha sett den! Så gick han fram till den blinde pianisten och sade: DU, du, känner du till gorillan som pinkar i glaset?
Då tittade pianisten upp och sade: Näh, du kan inte nynna den?

De finns en kille som är raggare och han körde runt i en gammal raggarbil. En gång så hade han lyckats ragga upp en tjej, de va inte så ofta de hände... =P Så körde han iväg med henne då, till en liten skogglänta, stängde av motorn, släckte lycktorna och så öppnade han handskfacket och tog fram en liten plunta där och hälde upp en liten till henne. Hon drog i sig den och så sa han: Här, baksätet. Näää sa tjejen lite skrämt. Okej tänkte han och hälde upp en ny liten till henne. Hon drog i sig den också och så sa han: Baksätet! Nää sa hon. Men varför vill du inte? Sa killen lessamt. Nä, jag vill vara här med dig sa hon då.

Jo det var en pojke som va lite dålig på att äta upp gröten och en dag så sa hans pappa på skoj då att: Ja, äter du inte upp din gröt nu så anmäler jag dig till polisen. Sedan på efter
middaden så kom det in en liten pojk på polisstationen och sa: Har min pappa, som bor på tvärgatan 9, var här och änmälde att jag inte åt upp min gröt imorse? Polisen tittade till en början lite konstigt men sedan förstod han och sa: Ja, det har han!
Pojken sa då tillbaka: Jävla skit gubbe, han betalar ingen skatt, bilen är stulen och dessutom bränner han eget hemma i källaren.
Svaret på det där med flugan är att det spelan igen roll om den sitter på en axel eller om den flyger i cabinen.... så nu vet ni de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0