Nytt för denna gång!

Ja, det som rubriken säger, de e de väl ifs varje gång?! Eller? Varje gång man gör något så gör man juu något nått...eller?Som nu, jag har ju inte skrivit detta innan, då e ju de något nytt för mig...

 

Aja, helgen... Började med att man kom hem från skolan. Jag var med på info-dag här på skolan och jag, Vickan och Kjell visade runt. Kjell är mycket trevlig och jag och Vickan hade de kul iaf =)   De har vi ju typ oftast när vi dampar och så =P            Det skulle kommit runt 40 pers, men de var nog 55 pers fär, så det var väldigt roligt =).

 

Fredag: Som sagt, skolan och sedan hem. Efter att ha käkat en jätte god middag hemma, som mamma hade lagat, så bar det av till KBA med tåget. Där inne stod Wess och väntade på mig. Skulle hem till honom och kolla Saw V. När vi kom hem till honom så gjorde vi iordning lite popcorn och så, sedan såg vi, efter många om och men, filmen =P. Den var sjukt bra, men det var lite svårt att hänga med... Man får nog se den nägra gånger innan men VERKLIGEN har sett allt lixom. Men generellt var den bra =)

 

Lördag: Vaknade upp hemma och Wess och vi tog de lugnt, kollade på tv och så, sen skulle vi äta middag =)   Det var ju bara sååå gott och så trevlig! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevlig och intressant. =)  Jag är ju annars väldigt blyg när det kommer till att prata / träffa föräldrar, men det gick bra och jag hade det väldigt trevligt som sagt  =)   Sedan skulle jag hem och Wess skulle till Eric på förfest typ. Jag åkte hem och väl hemma så bestämde jag och Becka att vi VAR TVUGNA till att gå ut, för vi hade damp =P   När jag stog och väntade på tåget, mot GBG, i Anneberg så får jag ett mess... De va Wess som frågade om jag skulle med det tåget. Han kände på sig att jag skulle med de tåget och så messade han mig... De va lite kul! Men där satt också bl.a Tolle och Eric... De va 100000 årsen jag träffade dessa sötnosar, så det var väldigt trevligt att få krama om dom med =)

 

Väl inne i stan så mötte Jag / vi upp Becka på stationen. Wess och dom skulle dra sig medans jag och Becka skulle hem till henne. Becka hade inte gjort sig iordning, så de skulle vi göra då. För-dricka lite med, det är alltid bra =).   När hon var klar och jag var klar med mitt sista så drog vi... Som vanligt blev de Chez. När vi kom dit så var det bara sååå mycket folk och det var sånt drag! Helt ok kväll! Vi var där och hade skit trevligt. Tillslut så började jag messa med Wess. Vi kom, efter många om och men, på att han skulle sova hos mig. Jag fick gå från Chez vid 01.45 för att hinna med tåget 02.15. Becka var kvar på Chez med Tobbe som hade kommit dit. Kändes bra att han var där så jag slapp lämna henne ensam... Det hade inte känts bra =S

Väl på tåget så sa Wess att han skulle ta en taxi hem till mig, så vi möttes upp vid stationen när jag kom in med tåget. I lagom takt drog vi oss ner mot mig och när vi kom hem så var det sängen och sova som gällde.

 

Söndag: Vaknade och kände mig inte jätte bra, men inte bakis... Mest trött. Men vid 12 eller något så gick vi upp och åt frukost. Efter detta så gick vi upp och tittade på tv innan jag började lägga fram lite kläder så smått. Vid 2-3 så började mamam färga håret på mig. Det blev skit bra som vanligt. =)   Vid 6 så skulle vi upp till mormor och morfar och äta middag. Det var jätte gott och så fick vi dessutom efterrätt efter det. Det var LÄNGESEN jag var SÅÅÅ mätt! =O  Men som sagt, det var såååååå gott =) .   Efter detta körde vi hem Daniel och Peter och sedan bar det upp till skolan. Jag körde... Allt gick bra och jag funderar mer och mer hur jag ska göra med körkortet... =D  men, de e ett senare problem =P Väl på skolan så blev de film, som vanligt... Somnade vid 22.30 typ... de va skönt!

 

Måndag: Det har inte hänt så mycket idag. Ganska snabb dag. Biljetterna till Malmö är beställda =D   Jag och Bebbi kommer ha de SÅÅÅ kul!! Det ska bli såå skönt att bara släppa allt här hemma ochså! Vi behöver detta =)   Att träffa alla UNDERBARA människor där nere ska ju självklart bli heeeeelt underbart!


Dagens RIS:

 

Fy fan ta dig, hur i helvete kunde du? Du har ju fan ingen moral i kroppen. Sånt jävla svin du kan vara...! Du borde gå och dö. Världen är inte värd att du trampar på den. Jävla svin! Hoppas du får en skabbig sak över dig. Carro kanske? Det är fan det ENDA du är värd. Du är inte ens värd min vänskap! Tänk på det ditt jävla äckel. Din patetiska lilla råtta... Jag tycker SYND OM DIG som inte ens kan få något. Så jävla patetiskt att göra så som d gjorde! Jag skäms i dina vägnar ska du veta... Tycker RIKTIGT synd om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0