Hjälp.?

Jag hörde en historia nyss och jag fattade inte... Nån som kan förklara?!



Det var en man som låg och solade naken på en strand, han var nämligen nudist. Helt plötsligt kom det en fluga och satta sig mitt på...picken, varpå mannen tänkte: Tänk vilka skapelser gud har gjort. Så liten med så många ben, sådanna ögon och ett sådant komplicerat blodsystem. Mannen låg kvar i solen och helt plötsligt kom det en geting och den landade då precis bredvid flugan...på........ =P Då tittade mannen ner igen och tänkte: Tänk, de e nästan ett under, de e nästan likadana men ändå två helt olika arter i denna månghövdade naturen. Det är fantastiskt. Helt plötsligt då, stack getingen honom på....................Då reste sig mannen upp och tittade ner på getingen och sade: Sak det vara på det här viset så kan ni gå härifrån Allihopa...!


Jag fattade inte den? =O

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju inte så svårt? Han säger till getingen och flugan att försvinna..

2009-01-06 @ 12:42:32
Postat av: Sandra

Näää, vännen, hörde den också...va ju inte ens kul :(

2009-01-06 @ 19:41:25
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: Hebbe

Haha...den va bra :)

2009-01-07 @ 09:18:38
URL: http://h3bb3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0