Helgen som varit!

Jag har haft så jävla kul i helgen!
Sälskapet har gjort att det blev en underbar helg med mycket skratt =D
I Fredags blev de vattendrickande ( för min del ) på Chez. Var inte helt frisk ännu så de kändes bra att pimpla vatten medans de andra fick dricka =)
Vi hade skit kul och sedan "efterfesten" var helt ok... Somnade ganska fort men de va bara skönt.
Dagen efter de, lördagen, så var bl.a jag ute och gick med Kasper, Bodil och Bosse... Dessa är du hundar =P
De e en kompis mamma som äger dessa, så vi tog en sväng med dom ... Det var skönt som FAN att komma ut i friska luften efter att ha varit instängd i en lägenhet under natten.

Lördag: Det bestämdes att vi skulle ut på kvällen. Vi skulle till BLVD =)   Som vanligt var man nöjd med klädslen och man var på Topp-humör =D
När vi står i kön så kommer vi fram efter en lång tids väntande och när jag säger mitt namn så finns inte jag med på listan. FAN, jag dubbelkollade om jag var med ( när jag skrev upp mig på facebook ) och det var jag, emn tydligen så var inte jag med på deras listor. JÄVLAR va arg jag var!
Men vi hade kul som fan ändå... Vi gick till Chez och gjorde kvällen osäker.
Sedan så fick jag spader, vi fick åka och hämta Becka i stan, när jag hade bestämt mig för att åka hem, då var jag SÅDÄR glad och de vet du om gumman ; )

Söndag: Var ute med Kasper och Bodil. Sedan bar det av hemåt, åt god mat och hade trevligt sällskap en stund på kvällen =)
Du e guld värd i mina ögon och jag vill ALDRIG mista dig som vän. =)

Jens fest....: Jag vet inte hur det blir med varken Trelleborg eller Jens fest. Jag vet ju att de kommer människor, till Jens fest, som jag skulle kunna strypa långsamt... Och till Trelleborg så kostar den billigaste biljetten 395... EN VÄG!! =O
SNOR DYRT!!! Så jag vet inte hur jag ska göra...
Ska kolla detta lite längre fram..

I helgen behöver ag u inte tänka på vad jag ska göra iaf... Jag ska jobba på skolan... APU dessutom... Skit kul...NOOOOT!! ='(   men men...
Nu e de lunch!

Puss och hej!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem vill du strypa som kommer dit ? woho :D tell me :) i can help ;)

2009-01-12 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0