Gott nytt år på er alla =D

Nyårsafton...

   Det började skit bra. Mamma sydde in mitt linne jag skulle ha och jag blev skit nöjd, för jag visste att de skulle bli skitbra att ha de på mig.
   Becka kom hem till mig och vi satte igång vårat förfestande och ätande och så. Vi hade skit myspys. Sedan bar det av till varsinna toaletter och de böjades göras iordning för fest. Becka va skit fin när hon blev klar i sin klänning och jag var as nöjd med mina kläder. =)
   Vid 20.49 gick tåget mot gbg och på de tåget satt jag och Becka...
Väl på tåget så kom konduktören och skulle kolla busskorten och då ser jag att jag så LÄGLIGT hade glömt mitt leg, SJÄLVKLART.... =( 
   När vi kom in till stan så skulle jag ta ut lite pengar så vi var på stationen ett tag. Sedn gick vi till spårvagnen och tog den till Vasaplatsen. Vi, eller mest jag, hoppades på att vakten (som vi förövrigt kände igen och han kände igen oss) skulle ha ett stort hjärta av guld och tycka att mitt CSN-kort, bankkort och sjukhusbricka, att de skulle hjälpa...Men nejdå. Ok, man kan ju inte klandra dom så, en för fan, ETT undantag =P
   Efter många om och men så åkte vi till familjen Malerbakken som hade nyårsfest. Det var lagom mycket folk på tåget, men när vi kom av tåget i Kungsbacka så var det SÅÅÅ mycket folk vid buss 731. Det var ju inte de mest ovanliga dock.
   De va mycket trevligt folk där när vi kom men det kom och det kom även fler under kvällen. Vi hade skit mys och på 12-slaget så var vi självklart ute och smällde raketer. Det var mys =)
   Peter ringde senare på kvällen och sa att min bror låg hemma sjuk, i hög feber. Då kände jag att det var tvunget att åka hem... Peter sa ju att han var själv också. Så det blev att underbara Koop körde ut mig till bussen som gick 01.19.
Det var en MASSOR av  folk på bussen och alla var verkligen fulla. Det var till och med en man på 65 som ramla omkull för att han var full... JÄVLIGT illa, var är världen på väg? =O
   Väl på stationen så var det ju ingen direkt idé att springa till tåget, för de hade ju självklart gått...
Fick ta en taxi-jävel hem. Visserligen var han sjukt trevlig som körde, men de hjälper ju inte mina pengar att komma tillbaka =O   SNOR-DYRT att åka taxi i 10 minuter alltså, helt sjukt!!
   Väl hemma så, för det första, så var Daniel inte så sjuk som Peter hade sagt till mig i telen, för det andra så var Natta här. Det var ju kul att ha lämnat en stor fest för min bror som knappt var sjuk och som inte var ensam... Inte så kul. När jag hade lagt mig i sängen så ringe telen 2 ggr om. Alltid trevligt med vänner som hör av sig och kollar om resan hem gick bra. =)    De uppskattas =D   Speciellt av dig =)............

Nyårsafton, mig och Älskling

Nyårsdagen...

   Vaknade men hosta, ont i luftrören och ont i huvet. Mådde inte alls bra. Inte för att jag var baks, för jag drack inte alls mycket igår, utan för att jag var sjuk. Kände mig inte alls bra då mamma och Peter kom hem. De hade varit och firat nyår hos Kari och dom. När jag senare på dagen tog tempen så visade den: 38.5 fastän jag hade febernedsättande i kroppen. Enbart gudarna vet vad jag skulle haft för feber om jag inte hade tagit de febernedsättande.
   Så idag har jag inte gjort ett skit, legat i sängen och tyckt synd om mig själv =P

Alla som gjorde nyår till vad det var skall ha ett STORT tack!
Ni ute i onsala räddade min och Beckas nyår, pga mina klanterier.

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Krya på dig...

2009-01-02 @ 18:45:10
URL: http://h3bb3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0