FAN, FAN, FAN!!

Jag hatar sverige, jag hatar de svenska rättssystemet, jag hatar mig, jag hatar han, jag hatar allt som har med skiten att göra. Den enda jag ÄLSKAR är Becka. Hon finns fan där hela tiden. Varesig man är glad eller lessen.

Varför skulle detta hända...? Varför skulle det bli som det blev? Varför skulle jag förlora så mycket på något som jag gjorde rätt? Jag fattar INGENTING!!!

Allting bara rasade i den sekunden då mamma sa, "Det läggs ner".
De orden skar i mitt hjärta som 100 knivar. Det gjorde så JÄVLA ont att höra de orden sägas till mig.
Trodde in det var sant. HUR FAN KAN DE GÖRA SÅ??!!


Det känns som att det som jag fick lättat av mitt hjärta, det som jag fick sagt med allt, det som jag gjorde för att göra rätt för mig, bara rasade tillbaka på mig som flera ton av skit och skräp. Det kastades skit i mitt ansikte...


FY FAN, säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Hebbe

Ja fatta ingenting :S

2009-01-12 @ 21:50:29
URL: http://h3bb3.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nee.. blev skir irriterad när ja hörde det... :@

2009-01-13 @ 19:39:53
Postat av: Sandra

Vad är det som har hänt gumman!? :O Det var så längesen vi snackade, berätta? kramar i massor!! <3

2009-01-15 @ 12:40:12
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0