Hemma i 2 dagar

Hej hej alla!

Nu e jag hemma hos mamma och har en changs att skriva lite här. Vårt internet kommer förhoppningsvis denna veckan. Då skulle jag bli glad. Jag hoppas verkligen på det iom att jag behöver den i jobbsökande och så.

Trivs som fisken i havet med älsklingen i lägenheten. Det mesta har kommit till rätta så nu är det bara en jävla massa småplock överallt som ska göras. Men de e lite mys det med när man får gå och köpa lite ljus, lite prydnadssaker mm. Tycker om de.! =)

 

Saknar min älskade prins så de gör ont. Har varit ifrån honom i några timmar, men ändå är det som om vi inte setta på flera dagar =(   Hur ska jag stå ut med två nätter utan min älskling vid min sida, snarkandes... =(

 

När jag kommer hem så kommer vi ha ett extrarum och inte ett förråd, vilket jag tycker är bra initiativ av prinsen. Han ska bära ner all skit imorgon så vi iaf kan utnyttja rummet till något annat, ett sovrum som de ska vara, kanske =P

 

Jag VILL ha en vovve nu, en liten dogue de bordeaux. En liten liten =D   Sååååååååå söta juh. Men sååå mysigt hela tiden. Ska kolla med E om hon är hemma imorgon eller på tisdag så kan man ju åka ut och hälsa på. Hade varit roligt. =)

Ska försöka hinna med att träffa iaf Wess med, om han kan och vill.! =)

 

Imorgon ska jag först till tandläkaren och sen ska jag in och klippa mig. Så jävla skönt att bli av med detta slitna fucking hår. Det lär ju åka av en HEL DEL nu när det är så JÄVLA slitet. Men men. 

 

Nä, nu ska jag lägga huvudet på kudden.

Natti natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0