Påskafton!

Dagen "började" med att jag somnade 6 imorse...mindre kul måste jag säga... Kunde inte somna, var pigg och det var skit jobbigt =(

De va mindre kul att inte kunna somna... Jag hatar när man bara ligger och vrider på sig för att men inte kan somna!

Iaf, mamma kom upp på mitt rum för att hämta nått... en handduk eller en duk eller nått... Iaf, då hade jag sovit i 3 timmar pch då skulle vi upp och fira peter... tro mig, de va inte de lättaste att gå upp då inte. Vi sjöng, han fick sina presenter sen så fick jag, Natta och Daniel gå skattjakt... =P   Mamma och Peter hade suttit och pillat med dessa jävla lappar inatt =P

 

Efter detta sov man i 2 underbara timmar till sen var de upp i duschen och göra sig iordning för kalaset. Sen kom alla och vi fikade en massa gott och sen när alla hade gått så åt vi ( vid 6, efter ett tag ) grillat kött, tzatziki, klyftpotatis mm.. 

När vi hade ätit klar så åkte jag upp till Emma. Hon har gjort en JÄTTE FIN frisyr på mig och en JÄTTE FIN sminkning. Är jätta glad att hon ska göra de till balen! 

 

Tack Emma, du är en ängel!


Kommentarer
Postat av: Hebbe

hälsa Peter så gott mä ett stort grattis...

2009-04-13 @ 02:31:06
URL: http://h3bb3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0