Skolan...

...SUGER!!

De e skit mycket att göra, Jag ligger jätte mycket efter bara för att jag var sjuk i nästan en vecka. De e illa att man ska bli så lidande bara för att hälsan inte orka med. Men men.

Var ju, som sagt, och drog ut en tand i torsdags. Den har bara gjort mer och mer ont sedan dess. Idag fick jag DAMP och sa till mamma att vi måste beställa en akut-tid och de gjorde vi. Jag fick åka in, missa ytterligare i skolan, och när jag kom in så sa hon att de va tur att jag kom in .. Jag hade tydligen en jätte inflammation och äckel-päckel. Så jag fick spola idag. INTE o-ont...!

Men nu finns de inget mer att säga =P ( med andra ord, INGET kul som har hänt )

Eller jo, jag fick ryck på min rektor idag. De ska införa rökförbud på skolan, när de förra året satte upp ett rök-tak för oss rökare. Då frågade vi varför han gick med på att sätta upp taket, hans svar var: det var ett krav från er rökare. E HAN DUM I HUVET ELLER?  Men nu ska han iaf införa rökförbud. Men vill du veta en bra sak?

JAG HAR INTE RÖKT PÅ HELA DAGEN! =)

Kanske ska passa på att sluta? =D


Kommentarer
Postat av: Hebbe

Skönt att du e frisk igen :)

Konstigt att du hade ont i tanden du drog ut...? Fantom-smärta..? :P

Vi kan sluta röka tillsammans tycker ja...

2008-09-18 @ 08:17:50
URL: http://h3bb3.blogg.se/
Postat av: elisabeth

självklart ska du sluta röka !!!! stå med en "pinne" i handen och se dum ut...suga in blåsa ut....



Ella blev BIR i Sofiero i lördags :))) 25 st ddb anmällda 23 dök upp och Ella vann över alla !!!! sååå glad !



Kram elisabeth

2008-09-18 @ 15:26:05
URL: http://www.bordeauxdogue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0