Längesedan...

Nu var de längesedan jag skrev...Typiskt mig =P
Llotd var nere och hälsade på i helgen. Det var jätte trevligt och vi var på Gretas och hade JÄTTE kul =)
Träffade en massa människor och det var kul =)

Veckan som gått har jag varit hemma sedan tisdags förmiddag. Blev hängig och lite hostig i måndags kväll och på tisdag morgon hostade jag upp min inälvor typ =P Inte så nice..
Som sagt, har varit hemma denna veckan och hostat, snuvat  mm...  -.- 
Igår var jag och drog ut min första tand nu när jag ska få tandställning... Usch, de va läskigt och när bedövningen hade släppt igår så hade jag SKIT ont =(  Även idag har jag ont, men som tur var inte lika ont som igår.

Nästa gång jag ska dra ut en tand är egentligen den 26. Men då kan jag inte. Eller jag kan , men jag vill inte ha den smärtan med de som jag ska göra på eftermiddagen / kvällen den dagen... De e en hemlis vad jag ska göra, så de kommer ni inte få veta ; )

Men det är lite kort vad jag har gjort denna veckan =)  
Puss

Kommentarer
Postat av: Rerre

Hej på dej



Hoppas att allt är ok.

Elisabeth fyller 45år idag. Hon är i Frankrike och ställer ut Sivan & Barbro. Kommer hem på tisdag kväll.

En annan är ju hundvakt åt Doris, Ester & Dagny och bor hemma hos dom.

Kram Rerre

2008-09-12 @ 21:51:57
URL: http://www.rerresbloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0