Se där...

...
2 veckor och 5 dagarsen man skrev här... de e ett tag de =P
Fan, jag måste bli bättre på att uppdatera här, jag suger ju på detta =P
Fast de e ändå lite skönt att ha något att skriva i lite då och då... men kanske inte så kul för de som vill läsa vad som händer i mitt liv och i min vardag... Du vet vem du e   ; )   =P

Kan ju börja med att säga de hemska då. Har haft tandställningen nu i... hmmm... 1 vecka och 6 dagar idag... inte så kul... men de kommer bli såååååå snyggt sen =)

Sen akn man ju berätta nått kul ... hmm... Vad jag vet så e de valpning denna vecka hos Elisabeth...d e ju självklart JÄTTE roligt =) Hoppas på en bra och enkel förlossning iaf =) Men de ska nog inte vara nått problem. Måste ju åka ut och hälsa på snart juh! saknar ju alla där ute och allt bus man får vara med om =D 

Idag, på eftermiddagen, så var det en föreläsning om reptiler. Dessa personer kom från Borås tropikhus och hade med sig lite djur mm... Det var VÄLDIGT intressant faktiskt =)

Jag håller en kungspyton

Jag håller en Majsorm

Jag håller en skäggagam

Jag



Det var dessa vackra djur som var och hälsade på oss =D

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Åååh villka fina bilder :-)

Ormen njae..ödlan ok...sköldpaddan söt !!

Men det finns inget som går upp mot en bordeaux ;))

Hör av mig när valparna kommit, det är inte många dagar kvar nu...



kram Elisabeth

ps har anmällt lille Morgan till er utställning :))ds

2008-11-05 @ 13:04:56
URL: http://www.bordeauxdogue.se
Postat av: Gina

Jag har haft min i 2 månader nu och jag hatar den redan:p den skaver som fan ibland. Hur länge ska du ha din?

2008-11-08 @ 20:27:52
URL: http://jejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0