Hej Alla!

Fan va skönt att DET har lättat nu. Jag och Becka har skit kul och tänker inte alls. Efter polisen så lättade allt och vi har bara blivit mer och mer glada. Efter vi var och pratade men henne idag så kändes de nästan ännu bättre. Bara att hon får veta vad som händer och så. Hoppas bara allt gåt fort så man får veta hur de blir. Vill inte sitta och vänta i flera månader vilket är troligt, om de nu blir nåt av de alls, vilket jag hoppas =) Vilket vi båda inte vågar hoppas på FÖR mycket, men ändå hoppas på. Nån rättvisa måste ju skipas =).


Idag har varit en lärorik dag =)
Eller ah, den lektionen vi hade var lärorik. Vi skulle lära oss att gipsa hovar. Självklart är ju det en sak som man inte kan göra på en häst som är galen och står och trampar mm. ( sånna hästar som vi har här på skolan )
Så SJÄLVKLART så hade våran lärare fått dö-hovar från Dalsjöfors. ( till er som inte vet vad dö-hovar är så är det hovar som man har kapat av från hästen, lagt de e i frysen och sen ger till läraren för att eleverna skall kunna gipsa ;) ) Så JÄVLA kul. =D   De va lite äckligt i början. Men de blev bättre =D
Men iaf, vi fick då lära oss och gipsa och så pratade vi massa skit mm =) De va inte bara lärorikt men även riktigt trevligt =)

Idag anlände våra gäster till skolan...Fransmännen, guuuud va jag har längtat...NOOOOT! Usch, de e ju bara i vägen =/ Sen när jag ska jobba här i helgen också. Hoppas alla har hittat Värdfamiljer, annars får man väl drass med dem också =S VILL INTE =O

Jag och Rebecka åkte in till Gbg idag efter skolan. Vi åkte till johnny =) Han skulle klippa mig. De blev jätte fint ( ingen utom jag ser nån skillnad för man måste granska isf, och hur ofta gör man de då? =P ) De har varit jätte mysigt =)   Han e en sötnöt han =) Vi har haft skit kul, bl.a kollat på "Va tyst de blev" på Youtube. Den e ju BÄST! =P Sen har vi kollat tv och så med. Först när vi kom dit så fikade vi bullar som jag och Becka hade med oss.


Helgen som var var allt trevlig. =)
På fredagen åkte jag och Becka hem till hennas mamma och pappa. De va trevligt =) När vi kom dit så var bara hennes mamma och hennes två råttor hemma ; )   Vi åt tacos.. De va så JÄÄVLA gott =D  Hennes Tuva och Flican va jätte söta =)   Mysiga, FASTÄN att Tuva hatade mig =P Men men...


På söndag så är det hundutställning här på skolan. En ioffeciell utställning... Morgan skall vara med =D   Elisabeth har anmält honom. Åh, jag längtar! Har inte träffat Elisabeth på JÄTTE länge och nu får jag se hur stor Morgan har blivit =)
Det blir roligt =D


Hörde en rolig historia: =P

Det var en älg som stod och duschade. Då kom hans kompis in och frågade: Varför duschar du?
Då svarade älgen i duschen: Jo, de e ju älgjakt snart, så jag måste ju bli ren...

HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0