Fransmän

ja, då sitter man här i gula-rummet och kollar på nätet. och de KRYLLAR av fransmän här. Lite kul ändå. En av dom kanske ändå e värd att titta lite på, inte för att han e snygg men för att han har sjukt bra klädstil ;)
I like hiphop-ish ; )

Jag e så jävla glad att jag träffat dig. Jag känner redan att jag kan snacka med dig om allt. De känns så jävla bra. De känns så skönt att ha någon att prata med, nästan, allt iaf ;)

Rebecka, jag älskar dig! Du förgyller min dag med bus, cp-heter och skratt! Jag har så JÄVLA kul med dig. Vad vi än gör så skrattar vi ihop. När vi festar, då e de fan du och jag mot världen! Älskar att vara med dig gumman =D
Den natten, de va förjävligt, jag kände / känner mig dum, men fan va starka vi har varit. Jag hade inte klarat de utan dig och med hjälp av Lottie. Den kvällen jag bröt ihop och bråkade med allt och alla så fanns du ändå där och stöttade mig.
Älskar dig gumman.
Som sagt: du och jag mot världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0