Den första snön!

Den första snön har nu anlänt till skolan. USCH! Och jag som inte har arbetsskor utan får gå i de JÄVLA stövlarna nu i helgen. Ja just de... snön ligger kvar på marken. De tycker jag inte om ='( Ok, hellre de en slask men hellre INGEN snö. USCH jag hatar vintern ='(


Igår var jag och Becka inne och fikade. De va skit mysigt. Jag har alltid så mys och kul med Becka. Vi har så jävla kul ihop! De känns så bra att ha en vän som är neutral när man pratar, om man t.ex skulle prata om andra, men ändå sitter där och verkligen lyssnar... De känns jävligt bra.  Tack för att du finns Becka <3


Grisstallet i helgen... USCH! Jag vill inte...de e ju som sagtkallt här och jag kommer frysa ihjäl. Men men, vad ska man göra... de e bara 2 och en halv dag, så de e väl bra så sätt. Men ändå.
Men på söndag så kanske man kan gå iväg en stund för då kommer Elisabeth upp och ställer bl.a Morgan. =) Mamma ska komma upp och kolla då med Joel och Ebba.


Nu har jag fått reda på att Caroline, Anders, Elle och Martin, antagligen kommer upp till min student. Och martin kanske ska gå med mig på balen =D
Jag frågade ju Jocke först och jag ville verkligen gå med honom. Men nu när han ALDRIG hör av sig så skiter jag i villket. Jag orkar inte hålla på att försöka hålla en kontakt vid liv om inte han ger lite han med... Det var ju alltid jag som fick ringa / sms:a och fråga hur det var. De kunde inte han göra... så de e väldigt tråkigt...Hoppas inte bara vi tappar kontakten helt. För de vill jag INTE. En sån underbar person i övrigt vill jag inte förlora såklart! =)


Nu orkar jag inte skriva mer =P   Nää, men vet inte vad jag ska skriva =P
Ha de alla läsare =P

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Längesen ja läste här nu...

Har du tandställning nu...? Hiiii hi! Så gullit :P

Ha d så kul mä grisarna då...hälsa ;)

2008-11-21 @ 17:22:46
URL: http://h3bb3.blogg.se/
Postat av: Renée

Hej Emma

Varför kom du inte fram och hejade på utställningen? Tittade efter dej men såg dej inte.

Nu när jag kollade alla mina foton som min son tagit där så står du några meter ifrån mej :-)

Kolla min blogg :-)

Kram Renée

2008-11-23 @ 13:16:20
URL: http://rerres.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0