Stressiga dagen.

Denna dagen har varit ett helvete rent ut sagt. Stressigt som fan har det varit och jag är sjukt trött. Gick upp 05.45 bara för att åka från jimmy i morse och e redan SJUKT trött.
Idag har det varit typ fullt upp med projekt, redovisningar mm... Och jag har två prov imorgon...kommer säkerligen gå åt helvete, men de märker vi då =P
Engelska grammatikprov och företagande prov står näst på tur.
Inte roligt!

Skulle egentligen velat rida idag men de går ju inte...Måste kolla med sandra om hon kan fixa blommor tills imorgon också! 3:orna tar ju studenten imorgon vid 2. De kommer bli känslomässigt och läskigt. Vi är därmed störst på skolan imorgon...De kommer kännas Jätte konstigt... De är lixom bara ett år kvar och DE kommer gå FOOORT! Usch, man blir lite rädd bara man tänker på det, men ändå längtar man tills de året har gått =)

 Ikväll blir det diplomutdelning tilll 3:orna. Synd att inte Johanna Holm ska vara med ikväll =(   De e lite tråkigt =(   Men så kan de vara om föräldrarna måste ha hjälp hemma inför den stora dagen i deras liv =)
Tänk när man står där själv...Nä nu kommer jag inte på läskiga spåret igen =S

Nä, de blir nog kolla på film och sova sedan. Ska bara äta först, men de e jätte långt kvar innan mat...de e fika nu vid 20 över ifs men ändå...Men bulle e gott =D

Nää, nu ska jag göra nått av mitt liv =P

Ha en superbra eftermiddag! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0