Jag vet att jag lever...

Idag har det varit en jobbig men rolig dag. Jag har fått reda på att jag lever =P


Idag har jag haft full dag i skola och lektioner hela dagen =( Inte så kul, men måste man så måste man...
Men iaf, sista lektionen så hade vi idrott och vi spelade då brännboll. Vi var 6 i mitt lag och de andra var med 6 pers =)  Levin ( killen i klassen ) var inte här idag och vi hade så JÄKLA kul på idrotten =D   Mitt lag vann med tt antal poäng =) Vi var super bra..

Men till saken..! Jo, jag som ALLID springer och håller på, eller inte, sprang ju idag då och de skulle jag egentligeninte ha gjort.. Mina ben kunde ju inte bära mig efter e =P  Jag sprang och sprang, men kul som fan hade jag =)   Sedan efter de så skulle jag med sandra hem och Motionsrida Simson ( hennes häst ).
De gjorde ju de hela mycket bättre...eller inte...redan nu har jag träningsverk... Jag vill inte veta hur jag kommer se t imorgon. Jag kommer ju gå som om två hästar har tvångsknullat mig i röven för fan =P   De kommer inte vara en vacker syn...tro mig =P
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ligger jag i sängen och tänker på söt...Jag vet inte om jag trodde på kärlek i första ögonkastet, men kanske nu...jag vet inte... =P Vi får väl se vad jag kommer fram till =)  Han e ju hhelt underbart söt =) Och spec. när jag e hemma hos honom. ( Varje helg eller nåt =P ) Han städar ju inte, utan de får jag göra ; )   Men tro de eller ej, jag tycker om att gå och småpilla lite =)   De e ju bättre att göra de hos honom än at göra de hemma på mitt egna rum =P   Men han e helt underbar <3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På frdag blir de hem, kanske att Jimmy följer med, och slappa..
På lördgag blir de först konfirmatin. Martin, min kusin, konfirmerar sig =)   De kan ju bli myspys de =)
Sedan på kvällen, på lördag, så kommer för hoppningsvis Sandra ner =)   Då blir de väl att vi sitter hemma hos pojken. Kolla på film och så =)   De kan ju bli myspys =)  

Hoppas bara hon sover hårt    ;  )


Kommentarer
Postat av: Hebbe

"mina ben kunde inte bära mig" ...? d e la inte så konstigt..? :)

2008-05-06 @ 21:44:45
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0