Ebm dag 5

Idag blev de inget Ebm för mig...Vaknade med feber och illamående. Inte trevligt. Men hoppas de har haft det bra utan mig =P Antagligen har de haft det bättre utan mig, måste vara jobbigt att ha en praktikant på sin arbetsplats dragandes.

Har fått praktikplats tills i sommar. På en kennel i vallda =)   De kommer nog bli skit kul. Ingen stor kennel, men hon är med på utställningar och åker även ner till sin uppfödare i skåne. Så de får man ju följa med på isf. De blir nog skit bra   =)

Men nu ska jag kolla vidare på hockeyn =)
Sov gott senare!

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Sluta kolla på hockey...d e inte bra för hälsan..

2008-05-17 @ 02:17:09
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0