Ebm dag 4

Idag har de varit lite mer att göra. Började med att göra rent hos kaninerna i bur och lösdrift. Och de tog hela förmiddagen. Efter rengöringen så var de alltså dags för lunch. Efter lunchen gick jag upp igen och dågjorde jag rent hos grisarna. De va en box och efter de så skulle jag göra rent hos fåren. De va bara att skrapa ihop allt skitet och sedan på med högtryckstvätten på utegården hos fåren. Jag höll säkert på  45 min med den där jävla högtryckstvätten. Efter de va de fikarast..eller ah, vi tog en kopp te. Efter de så var de dags för matning. Matninga av gris och får då. De tog ca 30 min och sedan var vi klara för dagen. SKÖNT att sluta så tidigt kan jag ju lova.

Mår inte bra, undrar om det är efter ett rivsår jag fick från en katt igår. Det kan ju vara så...eller kankse inte, då skulle jag nog ha haft feber. Eller jag vet inte. Vi får väl se vad som händer och sker!

Nä, nu ska jag fan lägga mig, mår jätte illa! Puss

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Krya på dig...

2008-05-15 @ 22:19:03
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0