Drömmen...

Dröm - Natten till 1/5-08

Jag fick reda på att jimmy skulle spela med bandet tidigare den dagen. Jag blev självklart orolig att detta va sista gången man såg av våran "kärlek". Fredagskvällen kom och Jimmy åkte iväg. Jag satt hemma och nästan grät för att jag var så orolig att förlora honom.

Jag satte på tv:n och där, på lokala Göteborgskanalen var han, jimmy. In ibland en massa folk stod han och tog emot aplåder och rop från hans fans. Resten av bamdet syntes inte till. Nu var de dags för en tjej att komma frm till Jimmy.  Med bara ett kravallstaket mellan dem räckte hon över em present till Jimmy. Kameramannen som Fångade allt på bil var snabbt där och filmade medans Jimmy öppnade paketet. Presenten bestod utav en almenacka med den där tjejen på bilderna. Tjejen som hade gett honom almenackan posserar naken på bilderna. Jimmy vet inte om att jag sitter och tittar på detta så jag skickar ett sms där de står "Glöm det"!
Han ringer senare upp och frågar vad jag pratar om. Jag svarar: Tjejen, du kan glömma att hon får sitta på våran vägg. Dår förstår han att jag har sett honom på tv:n. Han säger med en fölöjligad ton: Med det hade väl inte varit så farligt om hon satt där eller?! Inte så farligt, säger jag med en höjd ton. Tänk om jag hade haft nakna män på våra väggar? Jag hade inte brytt mig så mycket, säger Jimmy. Jag svarar med en arg ton: Nä, de e möjligt, men nu råkar det vara så att jag bryr mig!

Jag nämner för JImmy att jag vill åka till fjällen från lördagen till söndagen, en dag med mamma och pappa. När vi har diskuterat en stund så måste vi parkera om bilen på gården. Mamma kör runt bilen, runt kullen som bilen står parkerad på, kör upp på den branta backen på andra sidan, medans jag säger till JImmy att hålla i sig ordentligt. Bilen gör en BackFlip mot kullen och sedan står vi nyprkerade!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så kan en helkonstig dröm se ut =P

Nu sitter man hemma hos Jimmy då, men han är och spelar med bandet...Jag kan inte komma in på Puben som de spelar på...de suger riktigt mycket...Hatar att alla e 18 utom jag =( Fan!

Men men...Nu ska jag ut och röka! Ha de bra alla! puss puss

Kommentarer
Postat av: Hebbe

ja fatta ingenting men d mä bilen va roligt iaf...

2008-05-02 @ 23:56:37
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0