Dagen som varit...

Jag blev väckt inatt vid 4 av ett drägg som kom in i lägenheten =P   Full va han också =P Men så kan de gå...
Somnade om vid 6 och sedan gick vi upp vid 9...

Dagen blev fylld med slappande och sedan bar det hem till Mammi =) 
Vi lagade, alla, mat ihop =) De va mysigt  =)

Vi åkte tillbaka nu ikväll och nu sitter vi här...lyssnar på musik och jag funderar på att inte göra en blåbärspaj ikväll...de blir nog lite sent tyvärr =P Men så kan de gå   =)

------------------------------------------------------------------------------------------

Hebbe, Jag tycker att du ska komma hem nu så vi kan ta en roadtrip i min bil ;) nää men jag saknar dig faktiskt här nere (L)
  Kom hem NU!!!   Saknar min lilla gris! =)

Kommentarer
Postat av: Hebbe

å så gullit...rosa :) hiiiii hi...:P

ja kommer snart hem. helgen vecka 21 kommer ja va hemma å låna upp en bil å sen åker ja hem för sommaren vecka 23. så du behöver bara hålla ut ett litet tag till....

2008-05-05 @ 22:45:05
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0