Vill inte!!

Jag vill inte, jag vill inte att det ska bli så! Det är ett måste, men jag vill inte! Hatar det! Jag hatar att det skall behöva bli så pga va mig, pg min hälsa...! Fan också! 
Kommer inte få träffa dig på jättelänge! Hur i Helvete ska jag klara mig? Jag vill inte förlora dig! Du betyder alt för mig och jag älskar dig mer än allt! Ingen av oss mår bra av detta och därför vill jag lösa det på bästa sätt! Jag kan följa med dig, följa med dig till dig, till din plats och aldrig mera komma tilbaka! Fan va skönt, bara du och jag, ingen annan! Det hade blivit så mycket lättare då!





Praktik i kostallet, inte så kul, men bättre än vad jag trodde =)
E med Linn och vi har skit kul. Tack och lov för det! Hon får mig att tänka på annat under dagarna och de e härligt de =)   Men de e mycket att göra och jag förstår inte varför alla ycker de luktar Ko när jag och Linn kommer?! Så illa e de ju inte ; )    de e bara ren fantasi =P  
Kommer bilder och sådant senare på denna vecka =)

Nästa vecka ska jag, Linn och Carro vara med Hebbisarna ( grisarna ) och rensa skit hos dom istället! Usch, de e äckliga =$   De e mysiga när de inte bajsar och kissar...=P  Men de e bästa när dom sover =)




Nä, jag var uppe 05.00 imorse så jag tro jag ska sova nu! 
Puss puss på er alla!  

Kommentarer
Postat av: Hebbe

att ni luktar ko kanske inte har mä stallet att göra..? :P
på tal om sommar å bad mä hondan så låter d som en plan vi kan spika redan nu :)

2008-03-14 @ 02:12:22
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0