Mogna?

Det finns så otroligt mogna människor... Att de man skriver på son blogg ska behövas skrivas på tavlan i A-salen när man bara går ut en stund... Döden, snälla kom och hämta mig...någon som känner igen att detta skrevs? Gud så onödigt...Man får inte ens ha sina blogginlägg utanför skolan längre...vart är världen på väg? Jag visste om att du / ni skrev detta direkt när jag kom tillbaka till klassrummet och de kändes ju väldigt bra! Väldigt kul att få veta sånt! men men, de finns väl människor som vill förstöra ens liv...TACK måste jag säga! 

En massa ledigt idag...nödvändig dag måste jag säga. tre lektioner, sedan lunch vid 11.15 till 14.40....KUL!!!
Vill att Hebbe ska komma hem så att vi kan åka och hälsa påmin bil ; )  Min lilla Stumpan! =D

Ska städa mitt rum sedan! Kuligt värre, eller inte, men de måste göras! =D

I lördags var jag, Mamma och Sandra i Ullared... =D   de va väldigt myspys! =)
Jag köpte:

* Ridbyxor
* Ridhjälm
* Ridhandskar
* Ridstumpor
* Ridjacka
* Läkerol ( till sandras bror )
* Mysbyxor
* en T-shirt
* Vanliga strumpor
* Underkläder
* Kallingar till pojken
mm.... =)

Jag körde hem från Ullared också! Första gången på motorväg =D De ni! hihi!
Jag trodde de skulle vara svårare än vad det var! Tack och lov för att de inte va såååå svårt... =P
De va bara lite läskigt när de blåste så mycket och när man skulle köra om  lite större fordon...  =P  Alltså lastbilar!
När jag körde av motorvägen i Kungsbacka så fick jag syn, i backspegeln, på en polisbil som  låg bakom mig...Med fucking Blå-ljus på! USCH!! den vägen e ju inte så jävla bred, men jag körde till kanten och han körde om. Morsan frågade efter de, "de där va ju inget farligt"! Nejdå så jag, och mitt hjärta slog i 539 slag / minut! 



Kommentarer
Postat av: Hebbe

va polisen på väg mot nån olycka du hade skapat?

2008-03-04 @ 13:59:26
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0