Tisdag

Idag har vi inte gjort så mycket.
Jag åkte från frölunda imorse och detvar så min dag började, tydligen =P
Jag tod bussen vid 07.45 och sedan tåge till kba från mölndal.
Det var inte så farlig, behövde bara gå upp 30 min tidigare än vanligt. De va skönt att de inte var värre än så =)

När jag kom fram till E så var alla hundarna ute som vanligt och jag satte mig på trappan och kelade med dem.
Efter en stund kom även Renée dit och vi planerade hur vi skulle göra,  vi skulle ut och gå eller om vi skulle stanna hemma så att säga.
Det blev att vi tog en morgonfik med mackor, som vanligt, sedan så åkte Renée hem, jag gic ut och målade taket ( inne ) på hundgården en andra gång och E åkte och hämtde hundmat.
När hon kom hem så hade hon Amber med sig. De skulle komma flera hundar på besök idag och Amber var en av dem.
Efter ett tag kom även Siri och Maja. Så det var totalt 9 Vovvar hos "oss" idag. Det var fullt ös medvetslös. SÅ det blev fika med hussar och mattr till vovarna och kel och även mycket skratt. Det var trevligt =D
Efter ett tag så åkte Siri och Maja men Amber fick stanna kvar hos E för de skulle ut och gå på kvällen.



Här e alla utom två vovar på bild =)

Så såhär kan de se ut när det kommer andra vovar på fika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0