Midsommarafton

Igår så var jag ledig från jobbet. Så jag vaknade runt 10 och skulle upp och äta frukost. men av någon konstig anledning så blev det inte frukost men det blev att göra mig iordning istället och så skulle jag och mamma åka och hämta daniel som var hos pappa i Forsbäck. När vi väl kom dit så kollade jag på pappas XC90 som stod i garaget...den var fraktad från Kina så jag hade aldrig sett den innan, men jag kan lova, den står inte still allt för länge när jag har fått mitt körkort kan jag ju lova.  ; )
 
Jag övninskörde både till och em från pappa och det gick bra =)

När vi kom hem så gjorde daniel sig iordning en snabbis och sedan bar det av till pia med familj.
Väl hemma hos henne så var det unch. Det var gott iom att jag inte hade ätit något.
Där var det jag, Mamma, Peter, Daniel, Pia, Tommy, Eric, Abbe, Hélene, Filip. Senare på eftermiddagen kom även Petra, Kenneth, Andreas, Albin och Hampus. Ebba och Eric hade gjort iordning en poängpromenad. De va lätta frågor och så, men det var jätte mysigt att gå den hela gänget.

Efter de, när vi kom tillbaka, fick vi en liten drink och efter de litre prat och så. När det var avklarat så sattes de två grillarna igång. När allt kött var färdiggrillat och all potatis mm färdig stekt och så, så var det bara att sätta sig ner och äta. Efter det var det godis, men efter lunchen som vi åt tidigare på dagen åt vi jordgubbar och glass men även en kaka som pia hade gjort. AS god!!

Men detta var min midsommar dag/kväll! Hoppas du hade en lika trevlig midsommar =)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har man träffat Bastien! Vi har haft skit kul! Vi gick först och kollade om Kungsmässan var öppen och de va den ju självklart inte... Som vanligt har man otur när de gäller sånt.. öNär vi hade varit och kollat de så gick vi til sjukhuset för jag var tvungen att ta ett blodvärde...Inte så kul, men jag var tvungen...Mår lite halvkasst jusst nu, men de ska nog lösa sig =P
Käkat tacos idag också. De va mumma de =D
Men nu ska jag kolla färdigt fotbollen =)
Ha de super... pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0