I väntans tider.

Helgen har varit helt ok! =)
Jag var inne och träffade Joakim och Martin i stan och det var skit trevligt =)
Jimmy var på metaltown (Det var ju visserligen Joakim och Martin också men de va inte där HEEELA tiden...) så honom kunde man ju inte träffa.
Igår ringde Elisabeth mig vid kvart i 9 på kvällen och sa att slämproppen på Ester hade gått. Jag svarade med ett "Oh JÄVLAR!!!" *haha!*
Med oron i magen så gick jag och la mig. Sov hos Jimmy och det blev ju inte bättre när han låg och snarkade mig i örat! =P
Men iaf, vaknade vid kvart i 8 idag och nu sitter vi, Jag, Elisabeth och Renée, och väntar på att de små puppisarna ska komma ut =)
De kommer antagligen sätta igång inatt och då kommer man ju vara pigg och glad...NOOOOT, men vad gör man inte för att Ester ska få det så bra som det bara går =)
Jag kände på Ester förut och Jäklar va de sparkar där inne... =P
 
Nä, nu återkommer jag när det är lite mer att skriva om =)
Köss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0