Helgen och Dagens "jobb"

Helgen var trevlig =)
I fredags var jag bara hemma och slappade, de va skönt de =)
I lördags gick jag upp och tog de lugnt, gjorde mig iordning i säker 4 timmar...Och det var inte mer än vanligt så ni som känner mig vet hur jag måste ha dragit ut på ordninggörandet då =P  Platta håret gjorde jag iof också, men annars inget spec...
Men när jag var klar iaf så åkte jag in till stan och så träffade jag Lloyd! Han va jätte trevlig och vi hade jätte trevligt på stan.
Vi gick bl.a till avenyn och kollade in fotbollen där. Sedan så gick vi och åt, eller han åt, på Kebabhouse. Så där fick vi pratat en massa också. Antagligen en vän för livet för vi hade, tydligen, jätte mycket gemensamt. Så det var trevligt.
Efter de så åkte vi hem till Bella. De va egentligen meningen att hon skulle komma in till stan men hon häll på att städa som vanligt. =P
Så iaf, vi åkte hem till henne och så satt vi där och rökt lite vattenpipa, lyssnade på musik och Tjötade =)
De va också skit trevligt =) Bella e min tjej hon =D =D
Efter 2 timmar typ så drog vi igen.  Då skulle Lloyd hem och jag och Bella skulle till pojken, Jiimmy, på fest, inflyttningsfest.
Det var trevligt hos Jimmy, men de blev lite alkohol i pojkarna, spec i min pojk. Väldigt för mycket alkohol. De va ju lite mindre kul! Men jag säger de, Tacka gudarna för att Robban e såpass rolig när han e rund under fötterna =P  Jimmy satt bara och skratta för sig själv åt någonting som jag och alla andra inte förstod =P Han bara gapskrattade =P  Så de va tur att man kunde snacka med Robban när Jimmy fick sina skratt-ryck =P  Vi somnade 7 på morgonen så då hade man varit uppe i 15 timmar och de kändes när man inte hade sovit så mycket den senaste veckan =P
På söndagen var det hemresa för att vila ut sig innan man skulle till praktiken igen =)

Måndag:
Dagen började med att jag, knappt, orkade ta mig upp ur sängen. De var kämpigt när man inte hade sovit så mycket...Men jag kom upp, åt frukost och kom iväg iaf. Jag var på Hjärtekulla vid 10 över 9 som vanligt och det spöregnade =( Jag gick fram och hälsade på alla 6 vovvarna som kom springandes emot mig...de e mysigt de =)  Sivan kom först emot mig idag...De har hon inte gjort innan faktiskt =P Men iaf, sedan gick vi in och tog lite te och så och sedan kom Elisabeth's väninna, Renée, också Och så gick vi en långpromenad i skogen.
De va mysigt tills att vi hörde ett konstigt ljud från skogen, när vi hade hundarna lösa. Ella och Dagny var inne i skogen och sprang, avvikna från vägen vi gick på, och så hörde vi, som sagt, ett konstigt ljud. De va lite läskigt, men sedan gick det bra. Jag vet inte hur länge vi var ute och gick men de va väl lite mer än en timma =P Tror jag iaf =P  När vi kom hem efter våran runda så skulle jag börja måla tak och taklister i hundgården. Det kommer kort på det senare...Hade inte kameran med mig ut idag =P
Undertiden som jag höll på med att måla så gick E ut med Ester och Doris. De va inte med oss ute iom att Ester inte orka / ska gå längre sträckor just nu när hon snart ska ha puppisar. Och Doris är bara sällskap till Ester. Men typ när dom kom hem så gick E in och lagade mat och så satte vi oss och åt. De va gott. =)  Efter det så rensade E ut sin garderoben och så var jag med om att få ärva lite kläder =)   De va som jag sa till E, Du är ett år äldre än min mamma men jag skulle ju aldrig ta kläder av min mamma =P  Men det är ju en komplimang så de e ju bra =P
Men sedan kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och mötte mamma och Daniel vid Donken och så åkte vi hem och käkade Donken...Fatta att jag kände mig tjock efter de då eller? =P
Men men, Nu har jag iaf kommit till Jimmy så ska sova här ikväll och jag hoppas på att får en ryggmassage ikväll för jag har så J*VLA ont i ryggen, men men =P 

Ska sluta tjata nu =P
See you later! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0