Hej alla!

Nu va de ett tagsen jag skrev. De blir så när man inte e hemma och inte har så mycket tid.
Nu var det sommarlov för de flesta men jag har 4 veckors praktik.
Anledningen till det är att det är för mycket praktik för att få in alla veckor när vi har skola. Det är ändå 16 veckor sammanlagt och det är ju ganska så mycket praktik. Andra anledningen är att vi skall kunna ta studenten tidigare.
Vi kommer ju ta studenten till ( ca ) valborg. Det blir ju bra =)

Praktiken då, Jag har praktik på en Kennel. Hos Elisabeth. Dogue de bordeaux hundar. Söta som socker! Och trevliga =)

Kolla gärna in Elisabeths hemsida =)   www.bordeaxdogue.se

Ester 
Sötnöt


Sivan
Sötnöt


Dagny
Sötnöt


Doris
Sötnöt


Barbro
Sötnöt


Ella
Sötnöt


Jag skall vara hos dessa trevliga djur och Elisabeth i 4 Veckor. Så det kommer vara trevlig och roligt nu i 4 veckor.

Igår va vi ute vid havet och strosade, vi va även hemma och busade med hundarna. De va mysigt =)
Idag så var jag och Elisabeth ute och gick med 4 hundar i skogen och 2 av dem var hemma för den Elsa e dräktig och Doris var sällskap till Elsa då.
Sedan efter vi hade hoppat in i bilen när vi hade gått i skogen så åkte vi en sväng till kba. E skulle till banken och så och sedan skulle vi köpa lite kalas-mat till humdarna. De fick bogben, endast för att Ester fyllde 4 år idag.

Grattis på födelsedagen Ester =)

Kommentarer
Postat av: Rickard

Slapp praktik :P

2008-06-16 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0