Fredagen den 27/6-08

Dagen började som vanligt, fast denna natten sov jag hemma...tyvärr...eller de beror på, de e skönt att sova hemma men jag sover hellre bredvid älsklingen.
men iaf, dagen började med att jag vaknade hemma av klockan som ringde halv 8.
Jag var trött i vanlig ordning så jag ställde om klockan på kvart i och somnade om. När jag vaknade kvart i var jag fortfarande lika trött. Men jag var tvungen att gå upp =(
När jag kom till E var hon iaf vaken idag (  ; )  ) och hundarna var ute...
E hoppade direkt in i duschen och jag satte mig och väntade. När hon kom ut så sattes jag i arbete med att damsuga nedervåningen och E skulle ta lite räkningar.
Efter de så åkte vi in till Kba för att åka till veterinären och väga hundarna, åka till bina's för att köpa grisöron, åka till apoteket för att hämta medicin till Ella och så skulle E till banken ett ärende =)
när vi hade gjort de vi skulle i Kba så skulle vi även hämta Renée i hålabäck.

När vi kom hem så gick jag och Renée ut med Ella, Sivan, Barbro och Dagny.
Vi gick den "nya" rundan runt havet =P När vi kom tillbaka så var Ester och Doris jätte glada.
Jag skulle bara in och dricka ett glas vatten innan det var dags för nästa gångrunda med Ester och Doris.
Ester ville inte gå så långt. Men de e ju ifs inte så konstigt iom att hon snart ska ha Bebbeser! =)
Så jag fick gå tillbaka med henne och så gick jag en tur med Doris istället. Hon lunkade på och gick så snällt.
Undrar just om Doris skulle kunna gå lös med mig, jag som inte är hennes matte lixom. Alltså, om hon skulle fortsätta gå med mig eller om hon skulle vända hem och bara springa lixom... Det är en bra fråga =P

Efter detta så gjorde vi inte så jätte mycket. E klippte klor medans jag rensade öron på hundarna.
Sen så skulle E åka och lämna Renée igen så jag satt och väntade i ca 15 min sen kom Peter. Han skulle hämta mig och efter ytterligare 5 min kom E.
Sedan var det bara hem som gällde =P


Väl hemma så åt vi god mat. Fläskfilet och grejer...as gott
Sedan skulle mamma åka och lämna Daniel hos pappa.
När hon kom hem igen så hade jag och Peter gjort rabarber / hallon-paj. Fan va go den blev, men JÄVLAR va mätt man blev   =P



Nu ska jag snart lägga mig, e skit trött. Klockan e ändå bara 10 typ...illa...
Men jag måste ju vara utvilad till valpningen =)

Sov gott alla! Puss

Kommentarer
Postat av: Rerre

Hej på dej



Idag blev Barbro Championat och tog SUCH och BIR.

Men det visste vi väl att hon skulle vinna, eller hur våran fina Barbro.



Kramisar Renée

2008-06-29 @ 20:29:17
URL: http://rerres.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0