Dagen.. =)

Idag så kom jag som jag brukar, kl. 9, till E.
Men när jag kom dit så var det något fel...Inga hundar som kom emot mig...Det ar fel lixom.
Men när jag kom fram till dörren så öppnade jag den och där var alla vovvarna.
Jag hörde E från övervåningen, hon sov visst. Hon hade skickat ett mess till mig inatt som inte jag hade fått och skrivit de att jag inte behövde koma så tidigt. hon Hae inte komit i säng pga att hon skulle ha hjälp med sin dator.
Men iaf, jag tog på mig mina målarkläder och gick ut och målade en stund, närmare bestämt en timma, medans E sov en stund till.


Detta var de första rummet som jag målade =)


Det andra rummet.


Denna äckliga nattfäril satt på fönstret i hundgården..Usch!!

De va nog skönt..De hade inte jag tackat nej till =P  Men CP COMVIQ!!!!
När jag hade målat klart så lyckades jag smyga in i huset utan att hundarnahörde mig. De låg och snarkade kapp på övervåningen, så jag gick in och satte mig och läste lite i en bok om rasen sedan om E ner efter 30 min eller något sådant.
Vi åktein till Kba efter att ha tagit en morgonfika och där åkte vi till Klovsten och dumpade lite skit. Vi åkte till lantmännen och köpte ett staket, vi åkte och hämtade lite mat, handlade mat och vi åkte och hämtade Lena, E:s väninna, på väge hem. Det var trevligt.
När vi kom hem så hann vi inte göra så mycket innan jag ar tvungen att gå igen. Jag skulle hinna med bussen =P

När jag kommit på bussen så bestämde jag mig för att åka till Jimmy direkt istället för hem. Skulle bara duscha hemma ändå. Men bestämde mig för att göra de hos Jimmy istället.
När jag hade kommit ut ur duschen, fått på mig kläderna och tagit tag i mitt sminkande så gick Jimmy och mötte sina föräldrar som skulle komma. FAN va nervös jag var. Helt sjukt! Men de var jätte trevliga och vi åkte ganska snabt mot IKEA. Detvar mysigt att gå runt där och strosa. Jimmy fick köpt några saker med. Det var ju bra =)

När vi kom hem till Jimmy igen så fick jag skit ont i magen och ville bara hem. Jag åkte hem vid 9 istället för 11...tråkigt men jag hade så J*VLA ont... =(

Imorgon ska vi till Moster Pia med fam. och jag vet inte hur jag skall öra på kvällen, om jag ska stanna hos Pia och dem eller om jag ska hem till Jimmy och umgås med dem. Hur ska jag göra? Jimmy öräldrar ville jättegärna att jag kom hem till Jimmy men jag vill ju samtidigt vara med min fam. Nä jag vet inte.... =S

nä, nu ska jag nog kolla tv och sdan sova ganska snart! Sov så gott! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0