Dagen som varit.

Idag kom jag till E och var där en liten stund innan ho skulle åka till kba och jag skulle sätta igång med dagens målande.
När jag var klar med de ( som tog en timma ca ) så gick jag in och väntade på att E skulle komma hem igen.
När hon kom så skulle ngon av oss damsuga och någon klippa gräset. Jag som är så extremt pollenallergisk stannade inne och damsög. Helt ok... Kändes som om de tog 15 min när de i själva verket tog 1 timma =P 
Efter det så kom en Väninna till E och hälsade på och hon hade med sig sin bordeaux-hane Caizer. Amber var fortfarande här med.


(Alla utom 1)



Han e fin han!
Vi satt hemma och pratade lite och sedan gick vi ner till hevet...eller ah, vi tog bilen en bit och sedan gick vi.
Det var fullt ös medvetslös.
När vi kom hem så åt vi jordgubbar och glass. De va gott! Får tacka Amalia för detta =)
Nä, sedan var det hundarnas tur att äta, lite gnabb med inte så farligt.
Sedan var det hemfärd =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0