23/6-08

Idag så vaknade jag med ont i ryggen, axeln och ryggen.
När jag kom till E så gjorde vi inte så mycket, fikad elite och pratade. Renée var även där =)
E och R gick ut med Ella och Sivan och jag satt hemma med de andra 4 vovarna.
När de kom tillbaka så gick jag ut med Barbro. Hon skall hårdtränas nu så det blev powerwalk idag. De va jätte skönt. Powerwalk i 45 minuter e jobbigt, tro mig.. =P
När jag kom tillbaka så skulle E hämta en kille som heter Mattias, som skulle hjälpa henne med hennes dator. Medans de gjorde det så satt jag och tvättade vovarnas öron. De blev jätte fina ; )

Nu sitter jag hemma och väntar på att Jimmy ska ringa...Får väl se om han gör de...Han sa att han skulle göra de, men som sagt, får väl se...

Är ledig imorgon, ska till Ed och fixa en ny kula till navlens övre del... Den hade bara lossnat idag tydligen =S  men men..

Får se om jag sover hos Jimmy imorgon, han fyller ju ändå år på onsdag, så vi får väl se hur de blir med det..

Nä nu ska jag göra annat... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0