Veckan

Veckan som gått, och lite till, har varit lugn...Har varit ledig i två veckor och som ni vet så har jag ju varit uppe hos svenne bl.a.
Just nu sitter jag på Hjärtekulla igen och passar hundar =)
Elisabeth har åkt ett ärende och jag sitter här och myser =)
Mamma och Peter har åkt till Östergötland och slappar där. Jag är då ensam hemma, men Trollet är med mig och han ligger väl hemma och sover fortfarande =P
Han vaknade igår genom att bara sätta sig rätt upp, när jag precis hade somat för övrigt.
Han tittade på mig och undrade vem jag var, han undrade vart han var och vad han gjorde där.
Så fick jag till och med tända lampan och säga att jag var jag och att han var hemma hos mig. De va läskigt...
Till slut vaknade han ordentligt och sa att han hade drömt att han hade blivit halshugen och att folken hade suttit och dragit ut hans inälvor...Klart som F*N att han vaknar och reagerar så...Usch, stackars liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0