Helgen som varit =)

 helgen har jag inte gjort så mycket egentligen.
Jag har träffat en massa vänner som jag inte har träffat på jättelänge.
Det är skönt att ha tid att träffa folk. Men jag måste erkänna att jag saknar att ligga i famnen på Jimmy och kolla på tv.
Men men.
Nu vet jag att jag ska ner till Trelleborg. De kanske blir helgen efter jag fyllt 18. De beror på hur Jocke jobbar, men de hade ju varit kul och då kan vi ju dessutom gå ut =)
Då e jag ju 18 =D =D
ÄNTLIGEN så är det bara 23 dagar kvar =)
De e nästan en månad =(  De e väl bara de som e de värsta då =(

Imorgon blir de jobba =)
De ska blir kul tycker jag! Trivs jätte mycket där ute så de e skönt att komma dit och jobba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0