Varför?

Varför ska jag behöva dras med detta?
Att jag älskar honom men ändå hatar honom..Det är så typiskt att det ska bli såhär!

Vad ska jag säga när vi träffas, hej, det är jag  är jag och nu ska jag fan prata med dig! Ska man vara arg, glad eller ledsen? Eller ska man vara glad för att man äntligen får säga som man tycker? Eller hur FAN ska man reagera?
Hur ska man lägga upp allt man vill säga? Allt kanske bara blir fel och så kommer jag inte våga i slutändan. Det hade inte förvånat mig ett dugg...Det hade inte förvånat mig om jag bara ger upp och skiter i allt och bara går där ifrån.

* Fråga vad han vill ha ut av oss
* Berätta vad man känner
* Berätta varför man känner så
* Fråga varför han har kunnat göra som han har gjort
* Vad han vill / tänker om framtiden
* Om han tycker att svaret är realistiskt ( svaret till frågan innan )

Undrar hur lång tid det kommer ta att diskutera igenom detta!
Undrar om min bror vill vara med! Fan va jobbigt allt är! HELVETE!

Sa upp mig från jobet idag också! De e de svåraste valet jag har gjort på länge. Eller jag var säker när jag satt på bussen på väg in till jobbet, men när jag kom dit och skulle säga vad jag tyckte så tvekade jag ändå, men fick ändåsagt de jag skulle...När jag skulle ut genom utgången för sista gången så var faktiskt tårarna påväg att komma =S

Varför fattar han inte att jag är sjuk, jag har ju förklaratde för honom. Nu fick han dampet för att jag skule ta en tidigare buss tillbaka till skolan och de får jag inte Men lyssnar jag inte påmin kropp så kommer jag gå in i väggen, hamna på sjukhus eller läggas in på psyket och de vill jag inte! Jagvill inte vara den tjejen som jag var när jag mådde som sämst! Ledsen, arg och trött hela tiden! de funkar inte så!
De måste finnas nån lättare väg ut!
DÖDEN, snälla kom och hämta mig så jag slipper allt!

image19

Kommentarer
Postat av: Hebbe

dåligt mä skrivande stumpan...:(

2008-02-03 @ 20:49:31
URL: http://h3bb3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0