Snart...

...åker älsklingen hem =( Om de inte blir så att han hittar en lägenhet, men det ser mörkt ut =S  Han skulle snacka med sina arbetskamrater idag, se om de vet nått =D

Jag förstår inte vad han vill ha ut av de han gör. Han e ju bara så jävla på! Men han vill väl inget illa, men jag tycker bara de e så jävla jobbigt...Han tjatar ju hål i huvudet på en...Men som sagt, han vill väl bara väl.

Jag vill inte att du skall åka hem. Jag har haft ( och har fortfarande ) dden bästa tiden i mitt liv! Jag vill aldrig förlora dig! Du betyder så mycket för mig. Du får mitt hjärta att slå volter när du ser på mig. är du kryper tätt intill mig på natten och säger, " can a sleep under your blanket? " de e så mysigt. Du är det bästa som har hänt mig och jag vill aldrig förlora dig!

Älskar dig Bastien Saillard (L)   25 / 11 - 07 ---------------->


Kommentarer
Postat av: Hanna

naaw fy fan va sött !

2008-01-08 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0