Fan!

Nu sitter man antagligen i skiten igen!
e de samma sak att berätta för en nära vän att ens pojkvän röker på ibland som att säga att ens flickvän har klamydia? Tror inte de va? eller e jag helt dum i huvudet? Jag tror fan jag e PANTAD för de e antagligen samma sak. Röka braj e naturilgt och att ha klamydia e lika naturligt...fucking hell!! Att få klamydia kan man inte hjälpa i viss mån, men man kan ju för i helvete hjälpa om man ska röka eller inte. Eller har jag fel så säg till mig fan!!

Första skoldagen idag, inget spec...har varit trött hela dagen men de va jätte kul att träffa alla vänner igen =D  Har saknat dem =S men som sagt, de va kul att träffa alla igen =D 

Bråkat med Dunken då. Först kallar han min pojkvän pundar och de e han till viss del, men jag menar, de e ju inte så att han behöver  vara hög för att må bra direkt. MEN jag tycker INTE de e ok...hatar sådan skit!! Fan ta de! Men iaf, han kallade honom de först, sedan var hans hjärna på väg att nita Bastien men han häjdade sig. När jag ringer dunken nu när jag hade kommit hem så säger han att de smällde på bussen av ren inpuls. han hade slitit av en killes hår bara för att han satt och glodde på honom. Moget va? När han sedan säger att han skall bevisa att han ångrar de han hade gjort så sa jag inget mer.
När vi hade lagt på så frågade han om han kunde bevisa att han ångrade de genom att hans närmaste vän Brodin skulle klappa till honom, över hans redan skadade revben, allt vad han pallade. Va e de för jävla skit då?

 Fan, mitt liv går ju bara mer och mer utför ='( 

Jag är de lilla damkornet som alla är allergiska emot =S

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0