Det kan...

...Inte bli bättre just nu!

Som tur var löste vi vårat bråk =P Jag e hemma och Älsklingen är med mig. Det kan inte bli bättre just nu.

image12

Jag är så lycklig och jag tror de syns på mig...

Jag har haft de superbra på min "semester", Sett många saker, ställen, träffat Bastiens familj och vänner. Och det är ju så att vissa tycker mer och mindre om... men så e de! =D





Idag ska man jobba...måste jag de =( och på fredag tror jag att de blir piercing igen. I näsvingen! Vilken sida blir bäst då? vänster tror jag...eller jag vet inte...vi får se! Men men, de blir nog fint i vilket fall som helst!

Pappa kommer hem den 14:e...de kanske blir kul, eller jag vet inte, vi får väl se. De åker väl inte tillbaka eller utan de stannar nog här...Så vi får väl se hur det blir med de...men de känns skumt. Nu när man har "vant" sig vid att han bor där så kommer han helt plötsligt hem... men men...

Ska göra mig iordning nu! 

Pusselipusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0