Dagen som varit! (igår...) =P

Nu, Marö, så får du din uppdatering =P

Idag var jag med Marö inne i stan och shoppade.
Gud va skönt att bara släppa allt och få gå runt bland allt folk och strosa.
Blev skit glad när Marö messade mig igår och frågade om jag ville följa med och shoppa. Jag blir till och med lite förvånad. Men så e de när man inte förväntar sig nått sånt =P

Men iaf, vi var inna i gbg, nordstan, och shoppade. Vi var där inne vid 12 och åkte därifrån vid 4.
JÄÄÄÄVLAR va folk de va! Helt sjukt att de e sååååååååå mycket människor ute på en och samma gång. Har folk ingen liv annars? =P

Jag köpte iaf, som vanligt typ, lite underkläder, ett skärp, en top, ett linne/klänning, ett par jeans och ett par byxor/legins =).
Jag blev faktiskt jätte nöjd med mina köp och nu har jag ju iaf kläder tills på Onsdag!

NYÅR, here i come! =D

De blir Chez på nyår. Orkar inte med någon hemmafest. Nog för att de blir fylla och sånt på krogen, men de e ju inte på samma sätt som på hemmafester. Det spårar alltid, på ett elelr ett annat sätt, ur på hemmafester... lite tråkigt faktiskt...
Blir iaf jag och Becka, Jonas och hans kompisar. Så de blir nog nice =)
Får se om de kommer flera. Vill ni hänga på så RING! Ju fler destu bättre =D

Martin, när du läser detta så kommer du förstå vad du betyder för mig!

Det brukas ju säga att man har glimten i ögat, så är det också e ditt fall. Det är bara det är du är även glimten i mitt öga. Du är värd mer än den dyraste ädelsten i mina ögon.
Du är den som får mig att må bra när jag mår dåligt och skratta när jag gråter. Ditt leende värmer som den finaste soluppgången och ditt skratt ljuder som en fågelsång på vårkanten. Det är så mysigt att vara i din närhet, du är så snäll, omtänksam och underbar.
Om jag skulle beskriva dig med ett ord så skulle det bli obeskrivbar och det är inte för att jag inte vet vad jag ska säga utan det är för att du betyder så oerhört mycket för mig så det är helt omöjligt att beskriva dig med ett ord.
Jag älskar dig så oerhört mycket. Du betyder mer för mig än vad jag någonsin trodde att någon skulle kunna göra.

Det finns en rad som lyder: Om skönhet vore en droppe så är du som en hel Ocean.
De stämmer så bra in på dig så att det är helt sanslöst. Men skönhet är inte bara som ett utseende. Det är även till för människor som har ett underbart inre med ett hjärta av guld, och det har du Martin!


Lova mig att du aldrig går ifrån mig... (Du vet vad jag menar)...Skulle inte klara av att förlora dig också.

Glöm aldrig, Du har ett hjärta av guld! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0