Uppdatering... =P

De va ju någon som klagade på att jag inte hade uppdaterat min blogg, så jag får väl göra de då ; )
Idag var jag hos tandläkaren och röntgade mina skeva tänder...kul, nooooooot...
Men de gick fort så de va ju ok. Men de jag inte förstår e att de alltid e sena där inne på tandläkaren...Helt sjukt!
De va sena en kvart så jag fick sitta där och ha tråkigt..Inte de roligaste jag har gjort precis!
När jag var klar där så kom Elisabeth och hämtade mig och hon hade med sig Ella =)
Jag blev förvånad när jag såg hur glad Ella blev när jag satte mig i bilen, men de va ju kul att hon blev de =)
Men vi skulle då hem till pappa och lämna mig och Ella för Elisabeth skulle ha besök hemma och de hade med sig en han-hund och Ella är i hög-löp. Inte så bra kanske =P
Men vi kom hit iaf och Ella var nyfiken och glad, vilket nog gjorde de lite lättare för henne när Elisabeth skulle åka.
Direkt när Elisabeth åkte så tog jag och Ella en promenix på 15 minuter eller något och när vi kom tillbaka så var vi hemma och slappade.
Ella slappnade av mer och mer och de va bra...
På kvällen, efter middagen, vid halv 8-8 snåret så gick jag och Ella ut på långpromenad.
Vi var iväg 1.20 minuter och vi gick FORT!  De va skönt =) och Ella fick springa lite i havet. de va myspys
=)
När vi kom hem så jagade Ella en groda. Hon trodde nog att den ville leka med henne, men tillslut så nosade hon på den nära, vilket gjorde att grodan hoppade, Ella blev rädd och dunkade huvudet i skottkärran som var över henne. De va lite kul =P

Nu ligger hon oh sover i hallen, hon låg i min säng innan men de blev lite trångt så hon hoppade ner.
Ska snart lägga mig jag med, klockan är ju ändå 03.15.

Men god natt alla =)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Vem var det som tyckte du skulle uppdatera ??? ;-)

Ser att Ella haft det bra...fast det visste jag nästan :-)



Fick i alla fall hjälp till så att dom nyfödda valparna fick i sig mjölk, tiken hade nästan fått mjölkstockning oxå...:( den stackars matten har några tuffa dygn framför sig...

Ska knoppa nu...

Vi hörs, och tack igen för hjälpen med Ella

Kram Elisabeth

2008-08-07 @ 22:47:59
URL: http://www.bordeauxdogue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0