Tungan...

...Gör så J*VLA ont just nu...
Jag trodde jag skulle dö när jag satt och väntade på att få komma in, trodde till och med att jag skulle banga först.. Men nejdå, inte jag inte =P
När jag var där inne så va allt lugnt faktiskt. Ed la på bedövningen ( Ja, jag hade bedövning och de e, för er som inte vet, för att jag är så i helsike rädd för nålar. ) och så och så satt vi och pratade och jag lugnade ner mig lite tills de va dags att göra de. Men då hade min hålla-handen kompis redan gått...en fruktad stil...Nejdå, han skulle på jobbintervju så de va väl inte så konstigt antar jag.
Men iaf, jag trodde inte att de skulle göra så ont och ändå hade jag ju bedövning som sagt...hmm, de e skumt det där =P
Men nu sitter den där iaf! Glad e jag pch min tunga e just nu svullen och jag har ONT! =P


Körde ludret idag. Det gick bra med de va läskigt med för det va lite läbbigt att sätta sig i en ny bil, måste jag ju säga =P
Men den va go och köra, men Hebbe, du vet ju "felen" men de kommer jag ju vänja mig vid, som tur var =)
Va även med hebbe en stund inne i stan och kollade på en eldshow på kungstorget...de va grymt bra och de va mysigt att kunna umgås med Hebbe så med. Vi har ju inte träffats på länge och de kommer ju inte bli på ett tag nu när båda börjar plugga igen. Men vad ska man göra?!

Nä, nu ska jag kolla film...Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0