Trelleborg

Torsdag: 
Vid 10 så kom Martin och Jocke och hämtade mig vid tåget i Malmö.
Jag var trött och hade ont i arslet av de j*vla säterna på tåget. Men de va kul att träffa Martin och Jocke igen!
Har saknat båda jätte mycket =)
Efter mycket tjat och efter att jag och jocke hade släppt av Martin hemma hos sig så åkte jag och jocke hem till jocke och la oss i sänget typ med en gång.
Jag var trött och det var han med tydligen =P
Det blev en massa mys och gos och somnande.

Fredag:
Mys och gos när vi vaknade och sedan var de duschen för idag var dagen med de stora D:t för Anywhere But Here.
( Martin, Sasan, Jocke och Tobbe. )
Vi gjorde oss iordning sakta men säkert och sedan så bar det av till Sasan.
Förfestande och grabbarna värmde upp och var glada =P
Sen bar de av till scenen som de skulle spela på.
De va inte jätte mycket folk när vi kom dit men de blev mer sen. Och de va ju bra =)
De gick jätte bra för pojkarna och de va nöjda, lite iaf =P
Jättefina i smink ( Martin och Jocke ) ; )

Lördag:
Hela dagen har ju inte gjort sitt ännu men hittills har vi inte gjort så mycket... Vaknat, duschat och slappat.
Ska ner till stan sen och kolla läget med Martin och Sasan.
Jocke ska iväg och jobba ikväll, så antingen ska jag med till magasinet eller så stannar jag hemma och myser för mig själv =D
Skriver kanske mer sen =P
Puss

( Bilder kommer när jag har kommit hem! )

Kommentarer
Postat av: Hebbe

blir d borlänge nästa gång då?

2008-09-01 @ 22:53:05
URL: http://h3bb3.blogg.se/
Postat av: Rerre

Kolla in min nya hund.

Eéeee han söööööt eller söt.

Han är inte större än en sko med skaftet upp till ankeln.

jag som alltid älskat större hundar, å så går ja å skaffar mej en minihund. Men han e´ go.

Ska vara hundvakt från onsdag till måndag. Elisabeth ska till Frankrike och ställa ut två av dom vackra, å ja ska vara hundvakt åt tre av dom vackra.

PS. Elisabeth fyller 45 år den 12 sept.

Hoppas allt är bra med dej, hör gärna av dej.

Kramisar från Renée

Rerre

2008-09-09 @ 22:12:04
URL: http://www.rerresbloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0