Jahopp...

Ännu en vecka över i skolan.

Fan va tråkigt vi har de på våran skola, eller de blir ju ifs vad men / jag gör den till, men oftast finns det INGET att göra.
Jag satt från 11.15 till 17.15 och gjorde typ inget annat än att kolla på film och städade rummet...
Varje fredag likadant, fast man har ju annars turen att koma med en buss som går kl: 16.09...Men idag skulle mamma hämta mig bara för att jag, Hanna och Struss skall vara på APU på Borås djurpark =P   De kan ju bli intressant =D

Jahopp, nu fick man veta att Brorsan skall inte med till Pappa utan de blir isf bara jag och Bastien som åker... De kan ju bli mysigt de ockå, nog för att de hade varit roligt om Daniel följde med också! Men då får man hoppas att Bastien kan åka på dom poängen som Daniel skulle åkt på då! =D  Då blir de ju bra =D


Sängen snart kanske? E jätte trött...man blir fruktansvärt trött på att inte göra någontning har jag kommit fram till!
De ska bli gött att sova! de värt de!


Nä, nu blir de sängen bara för de!

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0